Хмарна або віртуальна АТС – це можливість створити Вашу корпоративну телефонну станцію без додаткових витрат на покупку дорогого обладнання. Віртуальна телефонія дозволяє користуватися голосовими меню, чергами викликів, конференціями та іншими сучасними засобами комунікації. З Хмарною АТС Ви зможете: Підключити робочі ...
Об’єднання кількох територіально віддалених офісів у єдину телефонну мережу дозволить: 1. Використовувати єдину інфраструктуру для передачі даних та голосу. 2. Організувати вхідний та вихідний телефонний зв’язок у мережу загального користування через аналогові лінії. 3. Скоротити витрати компанії при вихідних міжміських ...
Успіх будь-якого підприємства полягає у безпосередній роботі всіх учасників проекту. Своєчасне отримання інформації та її використання у правильному напрямі завжди сприяє успішному розвитку бізнесу. Ні для кого не є секретом, що більшість підприємств для обговорення ділових питань проводять зустрічі і ...
Використовуючи Asterisk організація кол центру відбувається швидко і якісно. Завдяки наявності багатого набору багатофункціональних здібностей Call-центр на базі Asterisk вже вживається в багатьох компаніях. Постараємося розібратися, що ж вміє Call-центр на базі Asterisk, і які переваги є у такої системи ...